Esraag “El parmakları, el ve el bileğinde karıncalanma, hissizlik, uyuşma, ağrı, sızı”. 4,5 aylık hamileyim ve aşırı şikayetciyim , yaşayan ve çözümü bulan var mı 🤦🏻♀️
Deletedmom727272 Esraag aktif eli olabildiğince az kullanıp atel takmanız gebelikte tek çözüm ve fırsat buldukça soğuk uygulamalar, eklem ilaçları ve kortizon uygulaması var zaten gebelikte önerilmez ama normal süreçte bile çoğu doktor önermiyor kortizon gibi uygulamaları. Süreç uzun ama geçiyor.
Esraag Deletedmom727272 çok teşekkür ederim bu bilgilendirme için telaşımdan napacağımı bilememiştim.🙏🏻
Deletedmom727272 Esraag rica ederim, medikal ürün satan eczaneler el yönünüze ve ölçüsüne göre yardımcı olur😊