Gebeliğimin 8. Haftasında tsh 3 çıktı 10 gün sonra tekrar yaptık 1,5 çıktı hiç ilaç kullanmadım suan 20 haftalık gebeyim ve hep 1,5-2,30 arasında gidip geliyor her ay düzenli tahlil yaptırıyorum birdahaki hiç yüksek çıkmadı ama emin de olamıyorum bir sorun olur mu ilerde