Kvser 2 senedir evliyim en başından beri istiyodum bebiş kimyasal gebelik geçirdim defalarca düşük yaptım ama en sonunda Rabbim nasip etti ki başında çok riskli bi gebelikti kanamam vardı düşük riski çok yüksekti çok şükür birşey olmadı Rabbim isteyen herkese nasip etsin kimsenin kucağı boş kalmasın ama ne zaman stres yapmayı bırakırsan o zaman aniden çıkıp geliyorlar 🤷♀️❤