Suleyalcn Kızlar merhaba tayin dolayısıyla taşınıyoruz kolileme işleriyle uğraşıyorum bi iki gündür kasık ağrılarım oluyor acaba rahim büyümesiyle alakalımı yoksa hareketliliğimden mi anlayamadım 🤦🏽♀️
Umay255 Suleyalcn hareketlilik ten oluyo benim de yoktu ağrım biraz ev temizledim resmen sağ sol girdi ağrı bide belim çok ağrıdı dikkat et canim
Deletedmom_12 Suleyalcn hicc korkmayin geven bende 14 deydim kasik agrjsi cok normal dayanikmazms ama sabret kisa sure sonra geciyoi
Meresss Suleyalcn dün sırf bunun için doktora gittim biraz enfeksiyon çıktı bebeklerde büyüdüğü için bağlar geriliyo normal bu haftalarda dedi doktor
Suleyalcn Umay255 benimde bel ağrımda oluyor ekstradan mecbur gurbette olunca iş başa düşüyor. Dinlene dinlene yapmaya çalışıyorum ☺️
Suleyalcn Deletedmom_12 haklısın canım işte insan kasılmalar oldumu korkuyorda ilk hamileliğim birde 🙊😇