Ecea18 Merhaba 3-4 haftalık hamileyim karın agrısı gibi bişey var karnımın içi sızlıyo üşüttüm büyük ihtimalle ne iyi gelir sizce haftaya dr kontrolum var
seymanuurr Sıcak su torbası çok iyi geliyor benide uykudan uyandırıyordu. Sıcak su torbası yapıp üzerine oturdum tabi çok değil patlatmayın dikkatli olub çok şükür geçti. Bebek içerde yerleşmeye çalıştığı için doktorum normal demişti
Litharer Canım merhaba hamile olduğunu nasıl anladın acaba hemen testte çıkar mı sonuç ben en son 2 Haziran da oldum hasta eczaneden alınan testte çıkar mı sonuç