Eliferimm myangelson evet benim anladığım kadarıyla da güzel bir sonuçmuş birazdan doktorumla görüşeceğim
Eliferimm myangelson çok teşekkür ederim, bebeğim de bende gayet sağlıklı görünüyormuşuz 1 ay sonrası için tekrar gelebilirsin dedi doktorum
Eliferimm myangelson sizde ihmal etmeyin ne olur ne olmaz, inanıyorum ki çıkmayacak sizde de. Yinede önlem için yaptırmış olun bence🥰
myangelson Eliferimm aynen ne olur ne olmaz diye yaptırayım dedim bende zaten erken doğum riskim var allah korusun şeker falan varda daha da sıkıntı , inşallah temiz çıkar içim rahatlar 🤲🥰