Yeliz0607 bende üst bacak agrısı ve akıntı sikayetimi söylemistim idrarda düsük enfeksiyon cıktı ama gebelik düsündügüm icin hemen gecsin diye sanırım hem toz hem agızdan antibiyotik hemde fitil verdi birde merhem verdi yine, banada bunlar fazla geldi acıkcası cunku agrı yanma kasıntı sikayetim yoktu ama hızlı bir sekilde geçirip bu ayı degerlendirebilmem icin böyle verdigini düsündüm