Merhaba kızlar, 23 haftalık çift yumurta ikizlerine hamileyim. Şimdiye kadar çok şükür bi sorun çıkmadığı için üniversite hastanesinde normal kadın doğuma gidiyorum perinatolojiye yönlendirilmedim. Ama maalesef her seferinde aynı doktora randevu bulabilmek çok zor. Perinatoloji bölümüne randevu alıp ikiz olduğu için bundan sonra orada takip edilmek istediğimi söylesem şuanda bi riskim olmasa da yine de kabul eder mi doktor sizce?