Flz-cner98 Kızlar merhaba. 13+4. Doktor %90 erkek dedi. Ufaktan alışveriş yapmak istiyorum değişme ihtimali var mı ?
Mihrimahvuslat Flz-cner98 Instagramda görmüştüm kız denildi sonrada erkek demiş doktor biraz daha bekle istersen bence canım birkaç hafta daha
Merve201119 Flz-cner98 erkekler genelde değişmiyor ama bence detayliyi bekleyin net olur en azindanyada bir dahaki kontrolde sorarsınız tekrar
Eyluladam15 Flz-cner98 12 haftada erkek dedi bana ama bacakları tam açmıyordu 16 haftada açtı net kız dedi
Oznurcakir Flz-cner98 erken bence halam 9 ay boyunca kız bekledi kız görünüyordu ama doğumda bi bakmış erkek ve çok var etrafımda böyle 😆
Nesine @Flz-cner98 genelde kız denilince erkege donuyo ama 100/90 erkr demişşe erkektir bence ama daha erken bnce biraz daha bekle🤗ne olur ne olmaz
benimmdunyamm Flz-cner98 bana fa doktor %90 dedi ama ben hiç birşey almadim detaylıda değişen çok var cinsiyeti detaylıda sonra aldım
Nazendehanim Flz-cner98 bana %99 kız dedi ama alışveriş için bir ay daha bekle dedi canım ,çok uygun fiyatlı bir şey bulursan al bence ama diğer türlü bekle
Ummu_gulsevinc Flz-cner98 bencede erken detayliyi bekleyin derim çünkü farklı sürpriz lerle karşılaşan çok oluyor bana 3 kes kız denildi şuan 18 haftamdayim 20 haftadan sonra detaylı ultrason sonrası birşeyler almaya baslayacagim
mlssrn Flz-cner98 12 Haftafa ikili test için gittiğim doktor erkek demişti pipisinide göstermişti ama 16. Haftada kendi doktorum kız dedi inanamadım tabi detaylıyı bekledik orda kesinleşti kız olduğu .. yanılma olabiliyor biraz daha beklemek lazım bence
m060918 Flz-cner98 banada yüzde 99 erkek demişti 😂 sonra kız olduğunu öğrendik detaylıda netleştircez artık :) bence kesinlikle alma gerekirse başka dr daha git ona göre çok heves ediyorsan al canım