Esmer_ https://resimyukle.io/r/JfUkzJ19RG normalde 7+5haftalık olmam gerekiyor ama ultrasonda 6+3gösüküyoe geriden geliyor ve kese yamuk dedi doktor kalp atışınıda duyamadık daha 😔 haftaya duyulmaz ise kürtaj deniliyor
bahar-1903 Esmer_ Sat la ultrason aynı olmaya biliyor canım benimki 1 hafta falan var aralarında , kese yamuk gibi de değil, emin olmak için başka doktor a git bence
Bellacaio Esmer_ kimyasal gebelik böyle olmaz değer yükselir düşer ve regl kanaması ile gider. Senin kesende yolk sac var içinde, bebek oluşacağına işaret bu ama kese yamukluğu nedir bilmiyorum hiç. Başka bir doktora da görünüp görüşünü al derim.
Eldgrn Esmer_ satla her zaman uyumlu olmaz canım mesela 8 haftalık olarak geçiyorum ama şimdi doktordan çıktım beş buçuk haftalık olduğunu söyledi her şey yolunda
ParildayanYildiz Esmer_ canım geç döllenmeden dolayı olabilir başka bir doktora daha görün istersen hayırlısı olur inşaAllah
Esmer_ Bellacaio betam şuan 12000 dün kanamam vardı gittim ama düşük değil dedi ben hastaneye gidene kadar kesildi kanamam 😔
ParildayanYildiz Esmer_ canım bende 2 gün önce yaşadım bunu değerim 12000 çıktı hafif kanamam oldu doktora gittim ama yerleşme kanamasidır denildi
Esmer_ ParildayanYildiz inşallah canım benim başından beri kürtaj diye tutturdular 😔 hemende olmak istemiyorum
benimmdunyamm Esmer_ kimyasal da kese bile görünmez diye biliyorum ayrıca bebek sada göre çıkmaya bilir benimki sada göre 6 haftalık olması gerekirken 4 hafta çıkmıştı geç döllenme olmuş ben kalp atışını 8+4 de duydum ayrıca kalp atışını duymak için 9 haftaya kadar bekleniyor ben kesenin içinde birşey görüyorum o bebek büyük ihtimalle
Bahardali Esmer_ bence kesen düzgün. Evet haftana göre kalp atışı duyman gerekirdi ama 6+3 e göre düşünürsek duyulmaması normal. Başka bir doktordab daha fikir alabilirsin. Ayrıca yolk ve bebekte gözüküyoe kesenin içinde
ParildayanYildiz Esmer_ başka doktora da git canım bir doktorla kalma hemen öyle konuşması saçma geldi bana