Kızlar şimdi doktordan çıktım kesemizle mercimeğimizde yerinde doktor haftaya kalp atışı için çağırdı normalde gözüküyor kalp atışını gördü hatta gösterdi net duymamız için haftaya çağırdı normalde 8 haftalık sata göre doktor 5 buçuk haftalık dedi haftaya tam haftasını söyleyecek dayanamadım erken gittim Allah’a bin şükür içim rahatlamış oldu sizde durumlar ne benim son durum bu