HilalArslan Kızlar 38+2 haftalığım ama inanılmaz derecede hafifledim kaç gündür sanki hamile değil mişim gibi sizce gitmeli miyim hastaneye normalde ağrım oluyordu oturup kalkarken zorlanıyordum
Ormanmeyveli HilalArslan Bebeğin hareketlerini hissediyorsan endişe edecek bir durum yoktur diye düşünüyorum
Narina123 HilalArslan Bende öyle hissetmiştim ağrılarım bitmişti hatta dedim 40 geçer ama sürpriz yapıp böyle düşündükten 2 gün sonra geldi 38+3 te Doğum yaptım ☺️