Dcl027 Kızlar iki haftadır takibi yapılan yumurtam var . Yumurtam büyüdü 4.9 mm oldu doktor bu adeti bekliyor adetle atabilirsin dedi . Başına gelen var mı . Nazım bir yol izleniyor süreç ne oluyor
12siradanbiri Dcl027 2 tane kıstım vardi gecen ay yumurtalik kisti adetle atarsin demisti doktor adet olduğum zaman da kontrole gitmistim atılmişti gerçekten de boyutları da büyüktü 5cm falan .adetle atarsin sen de
Dcl027 12siradanbiri adet olurken sancın oldu mu canım şiddetli olur dedi doktor progestanda kullanıyorum bi taraftan
12siradanbiri Dcl027 adetken değilde oncesinde 10 gun kala falan cok agrim olmustu acillik falan olmuştum ama kistim kanama yapmis benim,utrasonda da göstermişti doktor adetle de gitti çok şükür
Bsraszqn 12siradanbiri merhaba benimde geçen ay kontrolde doktor kistleşmis yumurtan demişti bu ay goguslerim çok ağrıyor adetime 5 6 gün var önceki adet dönemlerimde hiç göğüs ağrısı yaşamıyordum acaba kistten dolayı olabilir mi sizinde böyle oldu mu
Dcl027 motherofcats ilk adetle atılmayınca diğer ayda hamile kalmayı etkiliyor mu yoksa yeni oluşan yumurtanın çatlaması ile alakalı bir durum mu
Dcl027 Bsraszqn evet oldu hala devam ediyor lekelenmem dün oldu buğün bişey yok henüz adetim başlamadı ama göğüs ağrısı ve ara ere karın ağrısı vuruyor