diilan95 Merhaba kızlar Bebeğimiz 15+6 günlük, dün doktor kız olduğunu söyledi ama çok tereddütte cevap alınca başka bir doktora daha gittik. O da erkek gördüğünü söyledi:( sizce neden böyle farklılık oldu
bahar-1903 diilan95 Bazı doktorlar kordon bağını pipisi olarak görebiliyor o yüzden bi kac hafta daha bekle tekrar gittiğinde ji daha sorarsın
edis22 diilan95 bazi dr’larda pipiyi kordon bagi sanip ve kiz derler🤭 benimki gibi. Bana 16da kiz dedi 20de erkek dedi. Detayliya gittim baska dr oda erkek dedi. Sonra dr’umu degistirdim oda erkek dedi artik emin oldum
Gizem2424 Bende 13+4 te erkek dedi cıkıntı var dedi sonrada daha kucuk deyip gecırtırdı bende özele gidicem netlestirmek için