Benim hem kalpte hem bağırsakta vardı detaylı ultrasonda çıkmıştı sıvı testini önerdi iki doktorda bu tamamen senin gebeliği nasıl geçirdiğinle ilgili ben nir hafta bunalımdaydım sürekli ağladım çok üzgündüm böyle aylarca beklemenin daha zararlı olduğunu düşündüğüm için yaptırdım şükür bir sorun çıkmadı içini ferah tut geçecektir ilerki aylarda🙏🏼