Ays19Ays ben sezeryan doğum yaptım ama hemşiresinden temizlikçisine kadar o kadar memnun kaldım ki sonrasında falan çok yardımcı oluyorlar gelip gelip ağrın var mı diye sordular çok ilgilileri arkadaş gibi 😊 Birde ameliyathanedeki hemşireler vardı ben oraya girer girmez sanki önceden tanıyormus gibi davrandılar çok cana yakınlardı şimdiki zamanda öyle insan bulmak biraz zor oluyor valla ben çok memnun kaldım doktorundan hemşiresine hemşiresinden temizlikçisine kadar yani🥳 😅😊😊