Bir sürü isim vardı aklımızda dün son noktayı koyduk aklımızda olan isimlerin hiçbirini koymadık 😄😄 Yağmur, Miray Eylül,Duru,Defne bu isimleri çok begeniyorduk. Internette isim ararken Eliz ismini gördük hoşumuza gitti anlamıdq güzel🥰
Anlamı: cennetteki en görkemli ve büyük meyve ağacıdır.
Baska anlamı:emir veren prenses" anlamında kullanılmaktadır. İsmin anlamı, güzel, zarif ve güçlü kadınları çağrıştırır. Bu isim ile emir verme yetkisine sahip olan, hükümdarlık sahibi kadınlar da kastedilmektedir.