Blossom00 Bitane 8 haftalık kürtajım bide kimyasal hamileliğim oldu. Şimdi 15+4 tekrar hamileyim. İlk hamileliğimde sürekli uykumdan sıçrayarak ağlayarak uyanırdım. Engelli erkek çocuklar görürdüm. Eşimin yüzünü değişik şekillerde görürdüm. Sonra bebeğimi kaybettiğimi öğrendim. İkincide zaten kimyasal olduğu için hemen düştü korkmaya fırsat olmadı 😂
- Kez hamile kaldığımı öğrenince hemen güvenilir birini bulup muska yazdırdık. Ayrıdan bitane de cevşen takıyorum. Bu zamana kadar hiç böyle bişey yaşamadım bu sefer. Tabi yatmadan sureleri de okuyorum. Sadece geçen gece baya sağlam korktum oda benim hatam. Hayatımda ilk kez evlendikten sonra gusül almaya üşendim. Yada tamamen bilinç altı. Sabah alırım dedim korkunca gecenin körü kalktım mecburen 🙄😂 Sizde bi dua yazdırıp cevşen takabilirsiniz. İnanın çok rahatlatıyor 🌸