Ozzggeee Semmra Evet ilk çoçuğunuz ise 300 tl veriyorlar. Babayada ayrıyetten o civarlarda para yatırıyorlar
Bukett- Semmra hastaneden doğum belgenizle belediyeden başvuru felan yapıyorsunuz sonra yatiyo pttye para bı yakınım yeni yaptı
mhndshnm Ozzggeee Bu para yatınca nerden haberiniz oluyor e devlette görünüyor mu ya da mesaj mı geliyor ptt ye gidip siz mi soruyorsunuz
maviananas mhndshnm PTT’ye gidipte sorabilirsiniz e devletten PTT ödemeleri kısmından da sorgulama yapabilirsiniz
Ozzggeee Lylaars İlk kızımda sosyal hizmetlere başvuru yapmıştım. Bu doğumum devlette olcak devlette doğum yapılınca sanırım başvuruya gerek yokmuş ama ne kadar doğru bilmiyorum
Muhem @Lylaars Sosyal yardımlaşmadan değilde nufüstandı sanırım bebişin kimliği çıkınca sizinkiyle birlikte götürdüğünüz zaman 1 ay içerisin de PTT de den çekebilirsiniz diyorlar