Kızlar gerçekten belirtiye takılmayın boş boşa stres yapıyoruz daha önce 3 kalp durması var bu 4.gebelik belirtiler geçti diyordum şimdi kontrolden çıktım gayet iyi durumda 8+3 olduk kalbi de atiyor ne midem bulanıyor ne bisey gayet rahatım kendimize eziyet ediyoruz resmen 🤲🏻🧿