Oyy günaydın 33+5 ten selam ben bugün inanılmaz heyecanliyim 😁 hamile çekimim var işinde oldukça profesyonel bir ekiple çalışcagim için ayrıca mutluyum öyle ki mutluluktan başım ağrıyor şu an 🤗 Burda sevincimizi üzüntümüzü herşeyimizi paylaşıyoruz 👀 burası da benim için ailemden farksız çoğu zaman şeyi seviyorum ya böyle cidden yoldan birini cevirsen tanımadığın adres sorsan en basiti avel avel bakar 🤣 ama burası öyle değil hep birbirlerine yardımcı olmaya çalışan çok güzel anne ve anne adayları var…. Doktor kontrolüm de var bugün sancılarım oluyor ara ara dua edin de çekimden önce doğurmayim 🤣 rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın 💕