Yarenn92 Papatya000 ben Kotex kullanıyorum arada benimde oluyor akıntım normal olanını almıştım ama kısaymış bir dahaki sefer uzun alıcam
Nskyhn Papatya000 doğal bambu ped kullanıyorum. Ne kaşıntı ne bir şey 1 buçuk senedir kullanıyorum efsane bir şey. İçeriği temiz doğal bambu daha ne olsun
Afra_123 Papatya000 ben akıntı çok olunca normal ped kullanıyorum gündüz boylarından baya iyi idare ediyor.