Kubra1112 Kızlar erkek çocukları 9 ay 10 günü tamamlayıp mı geliyor Şuan 40+3 olduk sizce pazar gününe kadar başlar mı acaba ?
Edahoso Kubra1112 ben de 2 gün sonra 40 hafta oluyorum bugün kontrole gittim herşey normal haftaya gel dedi sancın olmazsa 😐 bir hafta beklemek istemedim pazartesiye tekrar randevu aldım demiyorlar ki şu gün gelmezse suni yaparız falan 😏
Mltmsncn Kubra1112 bencede bekletmeyin fazla. Ben 39+6 da sancılandım doguma gittim. Doktorum o gün gitmeseydimde sabahına yatıs vermişti kaka yeme durumlarına karşın bekletmek istemiyorum diye
JJ19 41 de dogum yaptim sezaryenle , fazla bekletmeyin gerekirse suniyle baslatsinlar yzun surede kakasini yapma yemek gibu sorunlar ola biliyor birde bebek asiri buyuyor ve bu da normal doguma engel