Kızlar sabah 6 dan beri aşırı şiddetli bir karın ağrım var karnımın alt tarafı değil de üst ve yanları çok sert ve fark ettim bebek sanki bayaadır hareket etmiyor anlayamadım gaz sancısı falan mı desem sıcak da tuttum karnımı ovdum da hiçbir şey iyi gelmedi tavsiyeleriniz var mı? Daha dün hastanede nstdeydim doktor nsten iyi demişti