tmelooo Merveofs benimde pazartesi günü biraz kanamam geldi , salı günü 7+0 da duyduk 120 olduğunu erken olmasına göre fena değil dedi doktor ama korkuyorum endişe ediyorum
Merveofs tmelooo korkma canım ya daha minicik bir şey ben de duyduğumda aşırı derindi sanki yok gibi biraz cekinmistim açıkçası ama büyüdükçe güçlendi atışları. Şimdi içimde bir canavarla yaşıyorum 😄
Biranneikibebe Oğlumda 8 haftalık duymuştum şimdi 5+4 günlük yeni hamileyim doktorum bir hafta sonra kalp atışına bakmak için çağırdı 6+4 te bakılacak yani 🙏🏻