Mesudesrds Nzfdzg37 2. Çocuğum çok şükür 15. Haftada pit pit atıyordu 16. Haftadan itibaren hareketlerini hissediyorum maşallah kızıma 🧿
1fatime_2003 Nzfdzg37 18 hafdada hiss etdim 19+3, de bildim ki bebisim bazanın hiss ediyorim şimdi 19+5izz
Merve201119 Nzfdzg37 ilk bebeğimle 16 sonunda hissettim ikincide 15 sonu üçüncüye hamileyim 18 hafta oldu malesef anteriorda imiş plasentam daha hissedemiyorum hiç ufacık birsey bile.