merhaba arkadaşlarım. 26+3 günlük hamileyim. doktordan çıktım şimdi. baş aşağı pozisyon duruyor bebek şuan aslında yukarılarda olması lazımdı dedi. ayakta mı kalıyorsun ağır mı kaldırıyorsun falan dedi. halbuki dikkat ediyorum ama. sürekli uzan falan dedi.
ne gibi riskler olabilir? kötü bir durum mu? erken doğum vs tetikler mi aklıma o geldi biraz stres oldum