Babyyldz Merhaba kızlar 18+4 olduk. Bugün 17. Haftadan beri hareketlerini hissediyorum dün gece ve bugün biraz azaldı gibi normal mi bu ilk haftalarda böyle olması nornal diye yazıyor internette
Merve201119 Babyyldz haftanız daha çok küçük o haftalarda duzenli bir hareket hissedemezsiniz zaten endiselenilecek bir durum yoktur
Annesihemsire Merhaba, bende bugün 18 oldum. Bende de aynı sorun var, ilk gebeliğim olmasına rağmen 16+5 te hissetmeye başlamıştım kelebek uçuyor gibi. Şimdi azalma vardı. Dra sorduğumda normal dedi. 20. Haftadan sonra zaten durmayacak, Hep hissedersin dedi.
Emily37 İlk hamileliğimde 24.haftalarda hissetmiştim hareketlerini.Şuan 19 haftalık ikinciye hamileyim 16.haftadan beri hissediyorum.Doktorum ikimci gebeliklerde erken hissedilir demişti zaten.Arada hissetmediğimde oluyor bunun normal olduğunu söylüyor doktorum