Canancndn kesinlikle öyle ama fazla geciktiği için umutlanmıştım ve adet olunca üzüldüm uzaklaştım burdan da adetim bitti yeniden denemeye başladık ve yine umutlanmaya başladım bak yeniden döndüm buraya istemsizce gelişiyor herşey her defasında yeniden umutlanıyorum ve kesinlikle düşünmeden edemiyorum hayırlısı inşallah hepimiz için güzel dualarınız için de çok teşekkür ederim 🌸🌸🌸