1 aydan fazladır 4 hastaneye başvuru yaptım randevu düşmüyor yeni beylik düzü devlet Hastanesi’ne verdi hiç daha önce gitmedim 35+4 günlük olduk bu hastaneden ve doktorlarına gidenler memnun mu ben normalde cam ve sakuraya gidiyorum ama randevu cikmiyor talepte bulundum yok