Kızlar iyi günler..❤️
Bu yerleşme kanaması her gebelikte olur mu? Benim ilk gebeliğimde bu günlerde kanama olmuştu şimdi de adet olacakmışım gibi Bi ağırlık var altımda ama kanama olmadı hiç iki gebelik birbirinden farklı olur mu? İnsan ilkinde yaşadıklarını iyi veya kötü ikincide de bekliyormuş istemsizce 😢🤷🏼♀️