Ne yapıcam ya koronaysam tüm gece uyumadım ve saat 9 buçukta kontrolüm var boğaZ ,baş ağrısı,nezle ,halsizlik üfff çok moralim bozuk bu zamana kadar hiç hasta olmadan gelmiştim tüm gece uyumadım dün ne yaptıysam geçmedi Allahım inşallah korona değilimdir 😞