Ark Dagıtmalık kurabiye olabilir cikolata olabilir .Özel isimli keseler içine hediyelik koyuyorlar magnetli felan yada .Şahsen hiçbirsey yapmadım ilk kızımda da 😂.Pastacılık yapıyorum 1,5 senedir ,kurabiye dağıtırım ,çikolata yapabilirim yada hazırlarım özel yada hicbirsey yapmam bu doğum da o zaman ki psıkoeljşme bağlı 😂