ozgnr-Al Merhaba hanımlar bu hastalığı geçiren var mı acaba ? Bir zararı var mı bebeğe anneye bütün vücudum kaşınıyor kırmızı benek kabarcıklar çıktı lütfen yardımcı olabilir misiniz?
Naneliayran ozgnr-Al geçirmedim ama eşikten döndüm, değerlerim fırlamıştı çünkü. Doktorunuzla konuştunuz mu? İhmal edilmemesi gerekiyor çünkü. Çok geçmiş olsun
Nefinaya ozgnr-Al 1 hafta önce teşhis konuldu ilaca başladım, kaşıntılar yarı yarıya azaldı. Yarın tekrar test yapılacak, duruma göre ya erken alınacak ya da gününü bekleyeceğiz. Çok sıkıntılı bir durum özellikle bebek için
ozgnr-Al Naneliayran hayır henüz konuşmadım daha muayeneye çağırmadı beni 31 haftalığım ikizlere hamileyim doğum başlarsa direk gel dedi bu süreçte yatıp dinlenmem gerekiyor. Yarın sağlık ocağına inip kan vereceğim pazartesi çıkar sonuç geç mi olur korktum şu an 🥺 hamilelikte ne varsa yaşadım 🤦🏻♀️
ozgnr-Al Nefinaya evet şimdi doktordan geliyorum bebek için sıkıntı benim kaşıntılarım kolestaz olmayabilirmiş tahlil vereceğim. Allah’ın izniyle tez zamanda atlatın sağlıcakla alın yavrumuzu kucağınıza 🤲🏻🌸