Caglasss34 kantaron yağı kesikler için çok iyi. Benim kedim tırnağıyla burnumu resmen yarmıştı. Tırnak izi bıçak izi gibidir bilen bilir. Onu geçirdi. Ama sezaryen izini tamamen gecirmeyebilir fakat büyük ölçüde toparlamasına yardımcı olabilir. Bendeki yağ kırmızı renk. Çatlak için onu kullanıyorum daha bir şey olmadı cok şükür