Ebruuue Merhaba kızlar ben 26+4 hamileyim 2 gündür idrar yaptıktan sonra sol kasıgımda inanılmaz bir kasılma ve agrı oluşuyor bunu yaşayanınız var mı bebeğimin hareketlerinde hiç değişme olmadı gayet aktif ama ben bu sorundan dolayı korkuyorum 😢
selmabttl3 Ebruuue kan ve nişan gelmediği sürece korkma sol tarafına yat uzan dinlen geçer çok normal artık başlar
Ebruuue selmabttl3 anladım ama hareket ederken kısıtlıyor beni yürümekte zorlanıyorum bu durum da normal kabul edilebilir mi
Misey Enfeksiyon olabilir canım doktoruna konuş idrar testi baksa iyi olabilir bnde yaşadığım için anlıyorum
Ebruuue Misey anladım canım hareketlerimi de kısıtlar hale geldi bugün randevum var hepsini danışacağım doktoruma insallah bişey çıkmaz 😔