61boncuk61 ben de aynı yere 22 nisanda yaptırdım, 4500 liraya yaptılar. Daha ucuza yaptıklarınız varmış bize niye böyle yapıyorsunuz dedik, biz hep aynı fiyat veriyoruz dediler. Valla yazık yani insanların zor durumlarından faydalanıp farklı farklı fiyat veriyorlarsa. Üzüldüm.