Yesilim23 Doğum yaptım artık gitme vakti buralardan 😂 gitmeden son kez bi yazayım dedimm rabbim bebişini bekleyen tüm anneleri bi nefeste kurtarsın inşallah ❤️
Deletedmom73711 Yesilim23 Gözünüz aydın, sağlıkla büyütün bebeğinizi❤️ Bu postu açmak için gün sayıyorum, hayırlısıyla vaktinde doğurayım ilk işim buradan gitmek olacak😂🗽
Eslem_1 Deletedmom73711 Yesilim23 benim de doğuma az kaldı nasıl ve nereye gidiyoruz ? 😀 kidse mi gidiliyor
ipekveatlas kız doğurup nasıl gidiyonuz yaa benim oğlan 2 aylık hala geceleri emzirirken uyuyakalmamak icin burda geziyorum 🥲