Merhaba arkadaşlar 38 haftamdayim normal doğum düşünüyorum. Son zamanlarda göbeğim uyuyamacak şekilde kaşınmaya başladı 😔bagsurum azdı doktorum simit üzerine otura bilirsin şuan yapicak birşey yok diyo 🤦🏼 ve sıcak ve nemin etkisi ile nefes alamayacak gibi hissediyorum panik oluyorum 😥 2 akşamdr hiç uyuyamıyorum ne yapacağımı şaşırdım iyice önerilerinize ihtiyacım var