Bende de bagırsakta parlaklık göründü canım daha farklı doktorlara gittim ama bir sonraki kontrole gittiğimde parlaklık baya baya azalmıştı gelişim aşamasında her çocukta farklı şeyler görebiliyorlar bende de bir böbreği diğerinden küçük dendi tabi anne olarak kahroluyoruz kafaya çok takıyoruz ama rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin ikili üçlü veya dörtlü tarama testi yaptırdın mı ? Sonucu ne çıktı ?