Stres yapmak gerçekten ciddi anlamda çok etkiliyor. Bunu bizzat yaşamış biri olarak söylüyorum.bana da stres yapma düşünme dediklerinde hep elimde olmuyor ki nasıl düşünmeyeyim diyordum.bir ara düşünmekten yoruldum sanırım bi saldım artık olursa olsun kafasına girdim o ara hemen oldu ve gerçekten hiç beklemiyordum. Rahim filmine gelecek olursak gerçekten çevremde çektirdikten sonra hamile kalan çok kişi var. Çünkü sonuçta tüplere doğru bi kamerayla bakılıyo ve ister istemez orda bi yapışıklık vs varsa ciddi anlamda açıyo da. Umarım sende bi an önce hayırlısıyla hamile kalırsın.üzme kendini ama şunu söyleyeyim Rabbim istedikten sonra hiç birşey önünde duramaz. Bol bol dua et kendine