Princessmom ameliyathanede taktılar benimde uyustuktan sonra, ki ben en çok sondadan korkuyordum asla hissetmedim çıkarırken de tam uyuşukluk geçmeden çıkardılar o zamanda hissetmedim hiç zaten spinal iğneyi vurdular inanın asla ve asla ağrısı yok sadece benim rahmimde yapışıklık varmış uzun sürdü ameliyatim ama onun haricinde bugün evimde 2.gunum kızımla çok çok iyiyim hafif dikiş ağrılarım kaldı sadece o da binhaftabon güne geçer diye umut ediyorum