Selam arkadaşlar üçlü taramam düşük çıktı ama doktorlar iyi veya kötü demiyor sadece amniyosentez yaptırmak istiyormusun emin olmak için dediler ama ben yaptirmadim sonuçta 28 haftalığım. Ama yinede kafamda soru isareti kaldı çünkü net bişey söylemiyolsr kötümü diyorum biz bişey diyemeyix emin olmak istersen bebeğin suyunu alıp teste gönderelim diyolar başka bir doktora gittim tarama testin düşük çıktığından haberin varmı dedi. Yani ne dmeek oluyo kızlar bu durumu yaşayan var mı aranızda tabi ne gelirse başım gözüm üstüne ama ister istemez insan korkuyor iştee lütfen anlatın ne demek oluyo bu durumu yaşayan varmı…! 🥺🥺🥺🥺