[silindi] 33+5 olan benimle haftası günü aynı burdan tanıştığım bir arkadaşım dün doğum yapmış çok şükür her şey yolunda burdan görüyorsa onu kocaman öpüyorum 💕😘 benim kızım uslu daha 1 ayı var dimi annecim 👀 🤣😁
Esra1990 [silindi] ayy uzun ömürler versin inşallah arkadaşınızın bebeği küvete alınmıştır ama değilmi pramatüre oluyor çünkü 37 den önce doğanlar
naznhrb [silindi] oy maşallah darısı başına bende hastanede erken doğum riski ile yatıyorum 2 gündür 33+4 oldum açılma sancı çıkıyor bide nişanım geldi bakalım kaç gün daha erteliyebilcez gelmesini inşallah herkes sıkıntısız alır kucağına
[silindi] Esra1990 yokk alınmamış 😁 kilosu falan iyi demiş doktor yanlız 1 hafta yoğun bakımda yatmış 👀 enfeksiyondam dolayı 🤷 bugün normal odaya almışlar