Ne yapacağımı bilmiyorum artık. Ben gurbette yaşıyorum ablam 1 hafta önce tatil için o ve iki çocuğuyla beraber geldi. Bir gaftafır bizde elinden geleni yapıyor bizde yapmaya çalışıyoruz neyse velhasıl 34 haftalığım suan ablam bayramdan iki gün önce eve gidicem diyor bende 35 haftalık oluyorum buraya doğumuma kimse gelmicek ablamda benle beraber gel diyor 8 saatlik otobüs yolculuğu olucak sizce ne yapmalıyım ben çok yoruldum doğurduktan 20 gün sonra bebekle otobüs yolculuğu yapa bilir miyim gidersem de fikirlerinize ihtiyacım var 😣