neval270071 Hanımlar bu haftada yalancı sancılarınız ve kabızlık sorunu yaşıyor musunuz 😞 birden zorlamaya başladı beni sizlerde de oluyor mu
Seydaisik neval270071 33+1 im. Çok nadir sancılanma oluyor. Artık ağırlaştım nefes alırken zorlanıyorum hemen yoruluyorum 🤭 ama kabızlık sorunum olmadı şükür 😊
Miiiii neval270071 kabizlik icin ac karnina meyve ye erik iyi gekiyo veya komposto yap ac karnina ic ben oyle yapiyorum iyi geliyo kabizliga
Merve0671 Seydaisik daha da ağırlaşacaksın canım bende 37+6 oldum aşırı zorlanıyorum kabuzlığım hele daha da çok arttı
neval270071 Seydaisik bi de bebek çok hareketlendi bu normal mi gece uyutmayacak derecede galiba onu sık sık hıçkırık tutuyor böyle damar gibi atıyor ve rahatsız oluyorum 😞
neval270071 Merve0671 Allah yardımcımız olsun kabızlık öldürüyor anneme diyorum doğum sancısı da böyle mi kıyaslanamaz diyor korkmuyor değilim 😂🙊
Seydaisik neval270071 Benimki öyle aşırı hareketli değil canım ya bilmiyorum ki ama normaldir heralde :)