Kendi doktoruna git nst ye girersin 29. Haftada bende aynı şikayetle gittim şiddetli bir karın ağrısıyla gittim karın ağrısı ishal mide bulantısı salgını var bu aralar antibiyotik tedavi uyguladı doktor geçti şükür 32. Haftamdayım sende ihmal etme git doktoruna bakıl nst ye girersin açılma var mı yok mu bakar