-34huma çoğu gebelikte oluyor sanırım hatta ilacı bi ay kullanıp cok iyi gidince bırakan bile var 12+6 yım 8. haftamda 5.60 çıkmıştı iki hafta sonra tekrarını istedi doktorum ilaç başlamadık 4.85 cıktı yinede 2 bucuk altına düşmeli diye 50 mg ilaca başladık bir ay sonra tekrar dedi bi hafta kullandım bugun kan verdim görmek istedim cünkü yükselme gibi bişeyi varmı merak ettim cok ama gidip üzerinde durunca korkulacak birşey değil hatta gelisimi zeka gelisimini etkiliyor gibi şeyler yazıldıgını görünce internetden cok cok korktum doktoruma sordum o cok cok yüksek olmalı dedi oyle olması icin yani bizimki aşırı bi yükseklik degil bebege zarar vericek kadar kimisi 10 üzerine cıkıyor o zaman etkileyebilir ama korkulacak seviyede degiliz cok şükür merak etme ama üzerinde durmak lazım yükselmeye devam etmemesi acısından 🌸