Elzi2prensesannesi 1bucuk aylık hamile ablam 2 erkek çocuğu var 3.cüsüne kazayla hamile kaldı olmuşken kız olsun istiyor kesin şu diyen varsa deyin ya https://resimyukle.io/r/AOAMDwxeRh https://resimyukle.io/d/NBm550GkRRDY4hGkiTC8mSu6Ap4RZBkmoTus9TD0FXS7iG15xaUhbKnRr0oGmbkS
elifuslu1002 Elzi2prensesannesi resmen dalga geçiyorsun 1.50 aylık ne tatlım henüz kam pihitisi halinde daha nasıl tahmin yapalım ki
ZelihaAcarrr Elzi2prensesannesi benim sürekli sol kasığım sol tarafım ağrırdı dün kızım olacağını öğrendim :) sağ tarafı ağrıyorsa erkek olabilir .
elifuslu1002 Deletedmom_12 1.50 aylık miş sinir oldum dalga geçer gibi post açmış ya kese görünüyor sadece
Elzi2prensesannesi elifuslu1002 dalga geçmek istersen saçma sapan şeyler sorardım belli değilse belli değil deyip geçebilirsin orada yazdığımın neresi dalga?
Deletedmom_12 elifuslu1002 bi de kesin söyleyin diye heeyy allahiiim 😀😀 biraz geç olmamiş mı keseye atmış rahim duvarlari kalinlasmisken atsaymis daha iyi anlardk
Anacemi elifuslu1002 yok estağfurullah kız erkek bir önemi yok zaten ilk gebeliğim sağlıklı olsunda doktor 1 ay sonra çağırdı benimde heyecandan içim içimi yiyor öğrenene kadar maksat vakit öldürmek ☺️
Anacemi birmeleginannesii ilk zamanlar sağ kasıkta bi kaç kez ağrım oldu sonrasında bişey hissetmedim sağsa erkek diye biliyorum ☺️
birmeleginannesii Tabiki saglıklı olması daha onemlı ama insanda merak ediyor işte hazırlık yapmaya başlamak için benimde ilk bu arada 🥰
Anacemi birmeleginannesii Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah ☺️ Ya burdan birbirimize danışarak öğrenilecek değil tabi insan oğlum yada kızım diye sevmek istiyor ona göre birşeyler bakmak istiyor meraktanda duramıyoruz maşallah sizinki grevde herhalde doğunca öğrenmeniz için özel uğraş veriyor sanırım ☺️
Elzi2prensesannesi Anacemi yok şu an cinsiyet için çok erken 7 haftalık Bu arada kendim değil ablam için sordum �ki oğlu var hamile kalmışken bir de kızı olsun istiyor bakalım nasip artık