Bugün doğum yapmış tecrübeli annelere birşey sormak istiyorum 30+4 e girdim hamileliğimden beri nerdeyse yerimde durmadim desem yeridir çok yürüdüm çok hareket ettim falan bunu duyan benim o halimi görende sen erken doğum yaparsın diyip korkutuyorlar ilk gebeliğim zaten havadan nem kapıyorum korku konusunda daha da çok korkutuyorlar sizce bu kadar hareketliliğin zararı olur mu ? Ya da bu saatten sonra hareketli olmaya devam etsem zararı olur mu ?